Nowa era w świecie elektrycznej mobilności:
Miejski ID.3
Miejski ID.3
Model, który otwiera nowy rozdział w historii elektrycznej motoryzacji, zgodnej z zasadami zrównoważonego rozwoju. ID.3 jest produkowany w sposób neutralny pod względem emisji CO2 i już dziś pozwala doświadczyć mobilności jutra. W ID.3 zaawansowane rozwiązania obejmujące wyświetlacz oferujący obraz w rozszerzonej rzeczywistości, idą w parze z parametrami technicznymi, które stanowią punkt odniesienia dla elektrycznej konkurencji tego modelu.
- Mocny silnik elektryczny: umieszczony z tyłu samochodu silnik nowego ID.3 oferuje moc 150 kW (204 KM).
- Akumulatory na miarę: w ID.3 są montowane litowo-jonowe akumulatory o pojemności wynoszącej nawet 77 kWh. Zasięg auta (wg WLTP) wynosi do 549 km.
- Dynamiczne właściwości jezdne: konstrukcja auta sprawia, że jego środek ciężkości znajduje się nisko, a ciężar jest optymalnie rozłożony między osie. Dzięki temu ID.3 jest zwinny i zwrotny.
Pierwszy w pełni elektryczny SUV:
ID.4
ID.4
ID.4 to SUV, który umożliwia sportową, a przy tym komfortową jazdę. Pod jego oryginalnym nadwoziem kryje się obszerne wnętrze, w którym zastosowano wiele nowoczesnych rozwiązań z zakresu obsługi, informacji, multimediów i systemów asystujących. ID.4 jest pierwszym elektrycznym SUV-em Volkswagena i pierwszym elektrycznym modelem marki, który będzie produkowany na kilku kontynentach.
- ID.4 z akumulatorem o pojemności 77 kWh, pozwala na pokonanie do 520 km (wg WLTP) i rozpędza się do 100 km/h w 8,5 sekundy
- Dzięki dużemu rozstawowi osi wynoszącemu 2,77 m wnętrze samochodu jest przestronne jak w SUV-ie o rozmiarach większych niż ID.4.
- Volkswagen ID.4 oferuje tzw. inteligentną rekuperację – jej celem jest osiągnięcie maksymalnej efektywności energetycznej
Połączenie SUVa i coupé:
ID.5
ID.5
ID.5 z panoramicznym szklanym dachem, reflektorami LED z automatyczną regulacją zasięgu. Nowy ID.5 z silnym napędem elektrycznym i opływową sylwetką.
- Volkswagen ID.5 jest bliźniaczą konstrukcją z ID.4. Różni się tylną częścią nadwozia
- ID.5 potrafi ładować baterie z mocą do 135 kW.
- SUV VW prowadzi się pewnie i jest komfortowy, ale w zakrętach czuć dużą masę.
Zabierz elektryka na jazdę próbną po ulicach Koszalina.
Zabierz elektryka na jazdę próbną po ulicach Koszalina.
Wypełnij formularz kontaktowy:
Wypełnij formularz kontaktowy:
Pozyskaj dotację do 27 000 zł na zakup samochodu.
Pozyskaj dotację do 27 000 zł na zakup samochodu.
Zyskaj nawet 27 000 zł dofinansowania jako osoba fizyczna z Kartą Dużej Rodziny lub do 70 000 zł jako firma.
Poznaj ofertę finansowania obniżonego o wartość dotacji i ciesz się nowym zeroemisyjnym autem prosto z salonu. Nasi sprzedawcy dopilnują wszelkich formalności.
Podłączasz wtyczkę, pobierasz energię.
Podłączasz wtyczkę, pobierasz energię.
W domu możesz ładować z gniazda o wysokiej wydajności, montowanego na ścianie, czyli z Wallbox. System Wallbox jest dostępny jako wyposażenie dodatkowe i umożliwia ładowanie z największą obecnie dostępną mocą do 11 kW. By naładować swój samochód z Wallbox, wystarczy podłączyć przewód do ładowania z wtyczką do samochodu (Id.Charger).
Podobnie wygodne jest ładowanie ze stacji ładowania, które być może udostępni Ci Twój pracodawca. W takich stacjach przewód do ładowania najczęściej jest już zamontowany na stałe. Jeżeli publiczne stacje ładowania nie mają zamontowanego na stałe przewodu, wykorzystujesz przewód do ładowania dostarczony razem z samochodem, który powinieneś wozić zawsze w bagażniku.
Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej o elektromobilności Volkswagena?
Posłuchaj podcastów "Elektrycznie Tematyczni"
Posłuchaj podcastów "Elektrycznie Tematyczni"
"Elektrycznie Tematyczni" to seria podcastów, która ma na celu obalanie mitów i walkę ze stereotypami, które funkcjonują w społeczeństwie w zakresie tematyki elektromobilności, a w szczególności zasięgu, ładowania, cen oraz technologii, bezpieczeństwa, ekologii i wielu innych obszarów.